Zavede a udrží pořádek. Nastaví a vynutí dodržování administrativních procesů. Zajistí snadnou zastupitelnost a předatelnost. Uživatel má seznam úkolů, které má odpracovat. Práce s el. podpisy a časovými razítky. Umožní práci odkudkoliv (vnitřní síť, internet). Kompletní webové řešení – funguje na mobilech a libovolném operačním systému
PROCESEM MŮŽEME ROZUMĚT NEJEN SCHVÁLENÍ NĚJAKÉHO DOKUMENTU
- Nástup zaměstnance.
- Ukončení pracovního poměru zaměstnance.
- Koloběh směrnic (ISO) dokumentace v rámci organizace, včetně zajištění jejich přečtení zaměstnanci.
- Správa směrnic, postupů a návodů.
- Objednání služebního auta a vykázání služební cesty.
OD JEDNODUCHÝCH PROCESŮ PO KOMPLEXNÍ ŘÍZENÍ ADMINISTRATIVY
Podle požadavků zákazníka jsme schopni nabídnout několik úrovní podpory administrativních procesů.
JEDNODUCHÉ SCHVALOVÁNÍ
- Typické schvalování již hotových dokumentů – např. faktury.
- Dokument musí schválit jedna nebo více osob.
- Historie a průběh schvalování jako součást dokumentu.
- Dokument je stále dostupný nikam necestuje.
VÍCEKROKOVÉ SCHVALOVÁNÍ S NÁSTROJEM NA VYTVÁŘENÍ A ŘÍZENÍ PROCESŮ
Navíc oproti předchozímu nástroj pro návrh a řízení procesů přímo administrátorem zákazníka. Definice nového procesu trvá několik desítek minut. Okamžitá reakce na potřeby řízení procesů administrativy. Vhodné i pro řešení ad-hoc procesů – jednorázové akce. Umožňuje definovat kroky, podmínky přechodu, formuláře, validaci polí a dokumentů, mailové upozornění, seznamy hodnot, zastupitelnost, …
KOMPLEXNÍ PROCESY A PROCESNĚ ŘÍZENÉ AGENDY – ZAKÁZKOVÉ MODULY
- Složité a komplikované procesy s požadavky na vývoj „na míru“.
- Podpora BPMN.
- Minimum omezení při definici požadavků na systém.
- Libovolné integrace na jiné informační systémy.
- Automatizované operace s dokumenty – generování nových, konverze formátů, slučování, vytěžování a OCR, …