Nabízíme profesionální DMS systém Alfresco
Jde o modulární systém obsahující řadu funkcí a modulů dle potřeb firmy. Například podporu workflow pro řízení podnikových procesů, systém pro podporou implementace norem ISO, případně systém pro spisovou službu a elektronickou podatelnu.
Nedílnou součástí a jádrem Document Management System je přímá návaznost na řešení pro ukládání, zálohování a archivování všech dat. Velkou výhodou je fulltextové vyhledávání ve všech ukládaných dokumentech.
DIGIÚLOŽIŠTĚ
- Zabezpečené a důvěryhodné ukládání dokumentů.
- Bezpečný trezor na digitální obsah.
- Vyhledávání v dokumentech jako na Google.
- Zálohované úložiště dokumentů s jednoduchým sdílením dat.
- Online schvalování a podpis dokumentů odkudkoliv.
- Soulad s ISO/TS 16949.
- Možnost geograficky odděleného uložení.
- Každý dokument může být automaticky elektronicky podepsán systémem, může být oražen časovým razítkem nebo označen ověřeným osobním elektronickým podpisem.
- Soulad s legislativou EU (eIDAS) a ČR.
- Podrobné transakční logy (čtení a změny), historie změn dokumentů.
OBĚHFAKTUR
- Elektronické zpracování a kompletní oběh účetních dokladů.
- Kompletní elektronický oběh účetních dokladů.
- Řízený proces zpracování a schvalování.
- Popis dat libovolnými metadaty (košilkou) s možností napojení na ERP systémy.
- Dohledání doklady pomocí metadata nebo jeho obsahu (fulltext).
- Elektronicky uložené doklady se neztratí a mají uloženu kompletní historii zpracování.
- Výrazné časové úspory oproti běžnému papírovému zpracování dokladů.
- Automatické elektronické podpisy pro větší bezpečnost a důvěryhodnost.
- V souladu s požadavky daňovou správy ČR.
DIGIÚLOŽIŠTĚ
- Řízená dokumentace lidských zdrojů.
- Systém osobních složek s přehlednou a podrobnou evidencí.
- Řízení navázaných procesů:
- Nábor.
- Nástup.
- Školení a pravidelné hodnocení.
- Ukončení.
- Sledování a upozorňování na termíny (konec smlouvy, konec zkušební doby, …).
- Plánování událostí (školení, hodnocení).
- Delegace úkolů (příprava a přejímka techniky, příprava pracoviště, …).
ŘÍZENÍZAKÁZEK
- Řízená dokumentace zakázek a projektů.
- Řízení stavu a průběhu zakázky
- Stav řešení.
- Termíny a jejich plnění.
- Úkoly.
- Subdodávky.
- Protokoly.
- Kompletní dokumentace
- Projekty a plány.
- Objednávky, dodávky, faktury.
- Smlouvy včetně jejich připomínkování.
- Deníky, …
- Evidence komunikace – ukládání emailů.
- Schvalovací procesy
- Objednávky, faktury, smlouvy.
- Vzory dokumentů
- Objednávky, smlouvy, protokoly.
- Sdílení a spolupráce při tvorbě dokumentů
- Sdílení libovolné části dokumentace bez nutnosti odesílání dokumentů mailem.
- Historie verzí libovolného dokumentu nebo souboru, přístupná vždy aktuální platná verze.
CHYTRÝŠANON
- Archiv se šanony, které se samy plní dokumenty.
- Digišanon jednou nastavíte a sám se neustále plní aktuálními dokumenty.
- Každý chytrý šanon má nadefinováno, jakými dokumenty se má plnit a v jaké struktuře je má zobrazovat.
- Například DigiŠanon Zákazníci může obsahovat veškerou dokumentaci roztříděnou dle zákazníků a dále dle zakázek a typů dokumentů.
- Jeden dokument může být zařazen v libovolném počtu DigiŠanonů. Není potřeba nic kopírovat a každé oddělení může mít přístup k dokumentům přesně podle svých potřeb.
DIGITÁLNĚISO
- Firemní systém pro podporu certifikace ISO 9001, ISO 20001 a ISO 27001
- Směrnice
- Ucelený auditovaný životní cyklus dokumentace (přehled schvalovatelů, připomínek a změn).
- Připomínkování a schvalování dokumentů.
- Verzování dokumentů se zachováním všech změn.
- Potvrzení, že byl uživatel seznámen s dokumentem.
- Revize expirovaných dokumentů a jejich další schválení či archivace..
- Schvalovací procesy
- Schvalování a podepisování dokumentů online odkudkoliv.
- Práce s dokumenty dle eIDAS (Nařízení EU č. 910/2014) platné od 1.7.2016.
- Dlouhodobé zabezpečení proti ztrátě, poškození či zcizení informací.
- Díky zpracování el. dokumentů ušetříte 90% času při vyhledávání.
- Jednotná verze dokumentů napříč organizací.
- Velmi snadné sdílení dokumentů.
- Řízení práv uživatelů k jednotlivým dokumentům či složkám.
Prezentace/kontakt
- Máte dokumenty uložené na několika místech? Skenujete již papíry jako obrázky, ale stále nemůžete nic najít?
- Rozpadají se Vám papíry, které máte povinnost archivovat ještě několik let?
- Nebo Vás zajímají aktuální informace, jak dnes organizace v 21. století fungují efektivně ve zvládnutí administrativy?
Máte zájem o prezentaci zdarma? Potřebujete více informací ?
- obchod@digipaper.cz
- +420 739 697 268