Digitalizace organizace – elektronizace kanceláře
- Zavede a udrží pořádek.
- Nastaví a vynutí dodržování administrativních procesů.
- Zajistí snadnou zastupitelnost a předatelnost.
- Uživatel má seznam úkolů, které má odpracovat.
- Práce s el. podpisy a časovými razítky.
- Umožní práci odkudkoliv (vnitřní síť, internet).
- Kompletní webové řešení – funguje na mobilech a libovolném operačním systému
Procesem můžeme rozumět nejen schválení nějakého dokumentu, ale např. i následující běžnou firemní agendu:
- Nástup zaměstnance.
- Ukončení pracovního poměru zaměstnance.
- Koloběh směrnic (ISO) dokumentace v rámci organizace, včetně zajištění jejich přečtení zaměstnanci.
- Správa směrnic, postupů a návodů.
- Objednání služebního auta a vykázání služební cesty.
Od jednoduchých procesů po komplexní řízení administrativy
Podle požadavků zákazníka jsme schopni nabídnout několik úrovní podpory administrativních procesů.
Jednoduché schvalování
- Typické schvalování již hotových dokumentů – např. faktury.
- Dokument musí schválit jedna nebo více osob.
- Historie a průběh schvalování jako součást dokumentu.
- Dokument je stále dostupný nikam necestuje.
Vícekrokové schvalování s nástrojem na vytváření a řízení procesů
- Navíc oproti předchozímu nástroj pro návrh a řízení procesů přímo administrátorem zákazníka.
- Definice nového procesu trvá několik desítek minut.
- Okamžitá reakce na potřeby řízení procesů administrativy.
- Vhodné i pro řešení ad-hoc procesů – jednorázové akce.
- Umožňuje definovat kroky, podmínky přechodu, formuláře, validaci polí a dokumentů, mailové upozornění, seznamy hodnot, zastupitelnost, …
Komplexní procesy a procesně řízené agendy – zakázkové moduly
- Složité a komplikované procesy s požadavky na vývoj „na míru“.
- Podpora BPMN.
- Minimum omezení při definici požadavků na systém.
- Libovolné integrace na jiné informační systémy.
- Automatizované operace s dokumenty – generování nových, konverze formátů, slučování, vytěžování a OCR, …
Digitální kancelář
Všechny výše uvedené přístupy jsou spojeny do jednoho systému a jednoho rozhraní. Uživatelé pracují s jedním programem. Seznamy úkolů z různých procesů jsou sloučené na jednom místě. Centrální řízení přístupových práv, seznamů a číselníků, zastupitelnosti, externích datových zdrojů, … Součástí je i bezpečné ukládání dokumentů, včetně antivirových kontrol, dlouhodobého digitálního archivu, …