Rozšíření DMS

Nabízíme profesionální DMS systém Alfresco

Jde o modulární systém obsahující řadu funkcí a modulů dle potřeb firmy. Například podporu workflow pro řízení podnikových procesů, systém pro podporou implementace norem ISO, případně systém pro spisovou službu a elektronickou podatelnu.

Nedílnou součástí a jádrem Document Management System je přímá návaznost na řešení pro ukládání, zálohování a archivování všech dat. Velkou výhodou je fulltextové vyhledávání ve všech ukládaných dokumentech.

DigiÚložiště

  • Zabezpečené a důvěryhodné ukládání dokumentů.
  • Bezpečný trezor na digitální obsah.
  • Vyhledávání v dokumentech jako na Google.
  • Zálohované úložiště dokumentů s jednoduchým sdílením dat.
  • Online schvalování a podpis dokumentů odkudkoliv.
  • Soulad s ISO/TS 16949.
  • Možnost geograficky odděleného uložení.
  • Každý dokument může být automaticky elektronicky podepsán systémem, může být oražen časovým razítkem nebo označen ověřeným osobním elektronickým podpisem.
  • Soulad s legislativou EU (eIDAS) a ČR.
  • Podrobné transakční logy (čtení a změny), historie změn dokumentů.

OběhFaktur

  • Elektronické zpracování a kompletní oběh účetních dokladů.
  • Kompletní elektronický oběh účetních dokladů.
  • Řízený proces zpracování a schvalování.
  • Popis dat libovolnými metadaty (košilkou) s možností napojení na ERP systémy.
  • Dohledání doklady pomocí metadata nebo jeho obsahu (fulltext).
  • Elektronicky uložené doklady se neztratí a mají uloženu kompletní historii zpracování.
  • Výrazné časové úspory oproti běžnému papírovému zpracování dokladů.
  • Automatické elektronické podpisy pro větší bezpečnost a důvěryhodnost.
  • V souladu s požadavky daňovou správy ČR.

DigiÚložiště

  • Řízená dokumentace lidských zdrojů.
  • Systém osobních složek s přehlednou a podrobnou evidencí.
  • Řízení navázaných procesů:
  • Nábor.
  • Nástup.
  • Školení a pravidelné hodnocení.
  • Ukončení.
  • Sledování a upozorňování na termíny (konec smlouvy, konec zkušební doby, …).
  • Plánování událostí (školení, hodnocení).
  • Delegace úkolů (příprava a přejímka techniky, příprava pracoviště, …).

ŘízeníZakázek

  • Řízená dokumentace zakázek a projektů.
  • Řízení stavu a průběhu zakázky
  • Stav řešení.
  • Termíny a jejich plnění.
  • Úkoly.
  • Subdodávky.
  • Protokoly.
  • Kompletní dokumentace
  • Projekty a plány.
  • Objednávky, dodávky, faktury.
  • Smlouvy včetně jejich připomínkování.
  • Deníky, …
  • Evidence komunikace – ukládání emailů.
  • Schvalovací procesy
  • Objednávky, faktury, smlouvy.
  • Vzory dokumentů
  • Objednávky, smlouvy, protokoly.
  • Sdílení a spolupráce při tvorbě dokumentů
  • Sdílení libovolné části dokumentace bez nutnosti odesílání dokumentů mailem.
  • Historie verzí libovolného dokumentu nebo souboru, přístupná vždy aktuální platná verze.

ChytrýŠanon

  • Archiv se šanony, které se samy plní dokumenty.
  • Digišanon jednou nastavíte a sám se neustále plní aktuálními dokumenty.
  • Každý chytrý šanon má nadefinováno, jakými dokumenty se má plnit a v jaké struktuře je má zobrazovat.
  • Například DigiŠanon Zákazníci může obsahovat veškerou dokumentaci roztříděnou dle zákazníků a dále dle zakázek a typů dokumentů.
  • Jeden dokument může být zařazen v libovolném počtu DigiŠanonů. Není potřeba nic kopírovat a každé oddělení může mít přístup k dokumentům přesně podle svých potřeb.

DigitálněISO

  • Firemní systém pro podporu certifikace ISO 9001, ISO 20001 a ISO 27001
  • Směrnice
  • Ucelený auditovaný životní cyklus dokumentace (přehled schvalovatelů, připomínek a změn).
  • Připomínkování a schvalování dokumentů.
  • Verzování dokumentů se zachováním všech změn.
  • Potvrzení, že byl uživatel seznámen s dokumentem.
  • Revize expirovaných dokumentů a jejich další schválení či archivace..
  • Schvalovací procesy
  • Schvalování a podepisování dokumentů online odkudkoliv.
  • Práce s dokumenty dle eIDAS (Nařízení EU č. 910/2014) platné od 1.7.2016.
  • Dlouhodobé zabezpečení proti ztrátě, poškození či zcizení informací.
  • Díky zpracování el. dokumentů ušetříte 90% času při vyhledávání.
  • Jednotná verze dokumentů napříč organizací.
  • Velmi snadné sdílení dokumentů.
  • Řízení práv uživatelů k jednotlivým dokumentům či složkám.

Prezentace/kontakt

  • Máte dokumenty uložené na několika místech? Skenujete již papíry jako obrázky, ale stále nemůžete nic najít?
  • Rozpadají se Vám papíry, které máte povinnost archivovat ještě několik let?
  • Nebo Vás zajímají aktuální informace, jak dnes organizace v 21. století fungují efektivně ve zvládnutí administrativy?

Máte zájem o prezentaci zdarma? Potřebujete více informací ?
obchod@digipaper.cz
+420 739 697 268